W kilka dni po udostępnieniu aplikacja Rossmann PL bije rekordy popularności

Zbigniew Biskupski AIP
Karolina Misztal
O tym jak bardzo była wyczekiwana świadczy fakt, że kilkadziesiąt godzin po wydaniu, aplikacja Rossmann PL stała się najczęściej instalowaną spośród wszystkich w całej Polsce.

Aplikacja Rossmann PL (umożliwia przystąpienie do Klubu Rossmann) weszła na pierwsze miejsce w zestawieniach dwóch najpopularniejszych platform: App Store i Google Play.

Aplikacja umożliwia: lokalizowanie drogerii Rossmann w najbliższej okolicy, zakupy online, a także daje dostęp do porad i inspiracji dopasowanych do potrzeb klientów.

Skąd taki sukces już na samym początku? Rossmann przygotował dla klubowiczów atrakcyjne zniżki, oferty skrojone pod konkretnych klientów. Aplikacja jest funkcjonalna, prosta w obsłudze a instalacja zajmuje kilka chwil.

Korzyści z członkostwa w Klubie Rossmann

Oszczędzanie na zakupach - Klienci zdobywają rabaty i regularnie otrzymują oferty dopasowane do ich potrzeb. W zakładce „Dla Ciebie” czeka na nich specjalna oferta.
20 proc. rabatu na wydruk zdjęć - Drukując zdjęcia w drogeriach firmy, klubowicze zapłacą za nie o 20 proc. mniej.
Wsparcie organizacji dobroczynnych - Okazując aplikację przy kasie podczas zakupów w drogeriach Rossmann, wspiera się lokalne organizacje charytatywne.
Dodatkowe rabaty w programie Rossnę! - Będąc w programie Rossnę!, zyskuje się więcej po przystąpieniu do Klubu Rossmann. Rejestrując się w Klubie, przy użyciu danych z programu Rossnę!, klienci zachowują swój dotychczasowy rabat lub możliwość jego zwiększenia z 3 proc. do 10 proc.

Obejrzyj wideo:

Polskie jajka znów można jeść bez strachu. Nie ma żadnego zagrożenia, bo... posłuchaj wyjaśnień eksperta

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 3

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

g
gość
iż popularności aplikacji pomogła pormocja. A apką podczas tzw. "tygodnia -49%" przy zakupie było 3 produktów było -55%. Myślę, że to przedewszystkim pomogło w zdobyciu pierwszego miejsca.
O
Ostrożna
No nie jestem przekonana czy to są SAME korzyści.Może jestem zbyt ostrożna?
M
Marta
Na poczatku jest tak zwany owczy ped.Potem to przejdzie.Aplikacje pobieraja pasjonaci.Problem w tym ze to nie oni decyduja o obrotach sklepu,gdyz poza posjai pedem do nowinek nie maja pieniedzy na powazne zakupy.Ci co maja pieniadze unikaja aplikacji na smartfony,tak jak i placenia telefonem.Takie zycie.
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu