Spis treści
Zalando potwierdza całoroczne prognozy na 2024 rok
Jak wynika z opublikowanych przez Zalando wyników finansowych za drugi kwartał 2024 roku, wartość sprzedaży brutto w tym okresie wzrasta o 2,8 proc. do 3,8 miliarda euro. Z kolei przychody rosną o 3,4 proc. do 2,6 miliarda euro. Jednocześnie dodano, że skorygowany EBIT wzrósł w tym kwartale do 171,6 miliona euro, odpowiadając marży na poziomie 6,5 proc.
Jak podano, w drugim kwartale tego roku Zalando zwiększyło dynamikę wzrostu i poprawiło swoją rentowność. – Firma rozbudowała ofertę związaną ze stylem życia, odnotowując silny wzrost w kategoriach: Sport, Designer i Beauty – czytamy w komunikacie. Liczba aktywnych klientów wzrosła od końca pierwszego kwartału o 300 000, osiągając 49,8 miliona.
Promocja polskich marek
– Zalando kontynuuje swoje zaangażowanie we wspieranie polskiej mody – wskazuje Daniel Rogiński, GM CEE Zalando, cytowany w komunikacie.
Rogiński powołując się na wyniki badania „Polska moda na europejskim wybiegu”, przypomina, że połowa Polaków kupuje co najmniej kilkukrotnie w ciągu roku lokalne marki. – Cieszy nas również, że już ponad połowa polskich firm sprzedających online jest obecna poza naszym krajem, a aż 75 proc. z nich planuje dalej rozwijać sprzedaż zagraniczną – dodał.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Strefę Biznesu codziennie. Obserwuj StrefaBiznesu.pl!
Strefa Biznesu: Te firmy będą zatrudniały w najbliższym czasie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?