- Jeśli chodzi o otwarcia w 2026 r., to naszym celem jest zwiększanie liczby otwarć. Chcemy zwiększyć w tym roku w stosunku do ubiegłego i w przyszłym też chcielibyśmy zwiększyć, ale szerszy komentarz będziemy mogli dać na końcu roku, gdy będziemy wiedzieli, w jakim stopniu mamy przygotowane działki pod budowę - powiedział Michał Krauze podczas telekonferencji z analitykami.
Jak dodał, spółka cały czas zabezpiecza działki na kolejne lata.
Wcześniej spółka podała już, że planuje wzrost liczby otwarć nowych sklepów o wysokich kilkanaście procent w 2025 r.
Na koniec 2024 r. w Polsce funkcjonowało 2.688 sklepów Dino.
W 2024 r. otwarte zostały 283 sklepy, o 13,2 proc. więcej niż rok wcześniej i - jak podano - trochę więcej niż spółka zakładała na początku minionego roku.
Dino Polska to wiodący gracz w segmencie supermarketów proximity w Polsce. Spółka zadebiutowała na GPW w 2017 r. i wchodzi obecnie w skład indeksu WIG20. Głównym udziałowcem spółki jest Tomasz Biernacki posiadający 51,16 proc. akcji.
Źródło:pap/isbnews
