Spis treści
TVN nie na sprzedaż
„Zakończyliśmy przegląd opcji strategicznych dla TVN. Podjęliśmy decyzję, że optymalną opcją jest pozostanie TVN w strukturach Warner Bros. Discovery” – przekazali w liście do pracowników Katarzyna Kieli, president & managing director Warner Bros.
W wiadomości podkreślono, że rozważana była także sprzedaż spółki, co – jak zaznaczono – jest standardową procedurą w przypadku firm giełdowych.
TVN filarem globalnych działań WBD
Zarząd koncernu zaznaczył, że TVN ma kluczowe znaczenie dla międzynarodowych działań Warner Bros. Discovery. „Jest liderem rynku mediowego w Polsce, a także jednym z najważniejszych i największych rynków lokalnych w portfolio WBD” – czytamy w komunikacie.
Jednocześnie podziękowano pracownikom za „profesjonalizm i wkład” w czasie niepewności związanej z analizami. Decyzja kończy spekulacje i daje zielone światło dla dalszego rozwoju TVN jako części globalnej struktury.
